טיפולים אסתטיים



מילוי קמטים בחומצה היאלורונית

מילוי קמטים בעולם המודרני

מילוי קמטים בחומצה היאלורוניתהחומצה ההיאלורונית שומרת על נוזלים ברקמות הגוף ובכך מגבירה את לחות העור ואת ייצור האלסטין והקולגן שהם החומרים שאחראיים ליצירת מראה רענן וצעיר של עור הפנים. ירידה בכמותה גורמת למראה עור עייף, ריק וגבשושי שאינו מאוזן בלחות.


לשם מה נועד מילוי קמטים בחומצה היאלורונית

מילוי קמטים בחומצה היאלורונית נעשה בהזרקה אל תאי הדרמיס כדי למלא קמטים, לתקן שקעים או אי סימטריה, וליצור נפח באזור הלחיים, ולעוד טיפולים אסתטיים ורפואיים נוספים. השפעת החומר הינה למשך 6-9 חודשים שלאחריהם הוא נספג ונעלם. 


איך מתבצעת הזרקת חומצה היאלורונית לפנים?

את הטיפול מבצעים לאחר אלחוש מקומי על ידי קרם. לאחר מכן מתבצעת ההזרקה במספר נקודות לאורכו של הקמט או האזור המטופל, מה שיוצר את אפקט המילוי. תופעות לוואי הן נדירות וכוללות נפיחות קלה באזור שבו הוחדרה המחט שעתידה להיעלם בתום 24 שעות, ושטפי דם נקודתיים באזורים שבהם הוחדר החומר. במסגרת טיפולים קוסמטיים מבוצעת הזרקה היאלורונית בעיקר בקמטים שמשני צדי הפה והאף ולמטרת עיצוב ומילוי שפתיים. 
 

יתרונות השיטה

להזרקת חומצה היאלורונית לפנים  ישנם יתרונות רבים על פני שאר שיטות ההזרקה למיניהן. ראשית, השיטה נוחה למדי, מדובר בהליך רפואי פשוט, ותוספת של חומר אנטי-אוקסידנט המצמצם את האדמומיות שלאחר הזרקת החומצה מפשט עוד יותר את ההליך. שנית, מדובר בשיטה יעילה שהוכחה ככזו. השיטה מעניקה תיקון מיידי לעור הפנים ולפגעים שבו וזאת על ידי התאמה ייחודית לסוג העור ולגילו של המטופל. יעילותה נמדדת גם בעמידות הגבוהה שלה, כאשר טיפול כזה מחזיק יותר משנה. שלישית, ואולי זה היתרון החשוב ביותר – השיטה הינה בטוחה.
 

הזרקת חומצה היאלורונית לפנים – הדבר הבא!

החומצה ההיאלורונית פותחה בטכנולוגיה מתקדמת על ידי רופאים בכירים ומובילים בתחומם, וזאת כדי שהחומר יהיה טבעי וייספג גם בגוף בצורה טבעית ולא יידחה על ידו, מאחר שכאמור, החומצה מחקה בעצם את החומצה הטבעית אשר מצויה בדרך קבע בגוף.

במרפאתו של ד"ר ברנר ניתן לעשות מילוי קמטים בחומצה היאלורונית באופן מקצועי .

לפרטים התקשרו למספר 08-6238358 ונשמח לענות על שאלותיכם ולהתקדם עמכם בתהליך.

פגישתייעוץ

לתאום פגישה עם מומחה

קרא עוד...
ניתוחיאף

חולמת על אף טבעי ואסתטי
.עשי זאת עם מומחה!

קרא עוד...
טיפוליםאסתטיים

מילוי קמטים, עיצוב ועיבוי שפתיים
ללא ניתוח וללא כאב.

קרא עוד...
אפיק פרסום בניית אתרים