מאמרים



יתרונות החומצה ההיאלורונית


למרות שתהליך ההתבגרות שונה מאדם לאדם, אצל כלל האנשים עם השנים עור הפנים מאבד מחיוניותו, מנפחו ומגמישותו. ההשפעה של כך ניכרת ובאה לכדי ביטוי בקמטוטים ובקמטים שמופיעים על העור ולעיתים אף משקפים את גילו. ישנם אנשים שעבורם תהליך התבגרות זה מתרחש מהר יותר בהשוואה לאחרים כתוצאה מגנטיקה, תזונה לא נכונה או שינויים במשקל הגוף ולאלו אשר לא רוצים לעלות על שולחן הניתוחים, כיום עולם הרפואה הקוסמטית מציע מגוון חלופות טבעיות כטיפול, ביניהן חומצה היאלורונית.
קצת רקע כללי
כאמור, מדובר בחומר אשר מיוצר בצורה טבעית באזורים מסוימים בגוף. אם בעבר החומצה הופקה מעולם החי, מה שהוביל למקרים של אלרגיה, כיום החומצה מיוצרת באופן מלאכותי ובתנאי מעבדה. לחומצה מרקם של ג'ל ומזריקים אותה לעור באופן נקודתי כך שניתן למלא בצורה מדויקת שקעים שנוצרים כתוצאה מדלדול הרקמות ומאיבוד נפח העור.
 

לחומצה ההיאלורונית ישנם יתרונות רבים: 

  • ביחס לחלופות, מדובר בחומר טבעי 
כאשר ברצוננו לזכות במראה צעיר ורענן של העור, עומדות לפנינו כמה חלופות. מלבד החלופה הניתוחית, ישנם חומרי מילוי אשר יוצרים מראה טבעי יותר. לעומת טיפולים אחרים, החומצה ההיאלורונית היא אורגנית היות והיא מיוצרת באופן טבעי בגוף, כתוצאה מכך קיימת סבירות נמוכה יותר שתתפתח אלרגיה או תופעות לוואי אחרות. 
  • תוצאות הנשמרות לאורך זמן
כידוע, עור הפנים אינו עמיד בפני פגעי הזמן, הדבר אינו שונה גם לאחר טיפול מילוי. אי לכך, טיפולים מסוג אלו יש לעשות שוב לאחר תקופה. ובכל זאת, ביחס לחלופות שקיימות בשוק, הזרקת חומצה היאלורונית אינה דורשת תחזוקה קבועה ונשמרת לזמן רב יותר.
  • שינוי כבר מהטיפול הראשון
המטרה בטיפולי מילוי היא השגת מראה עור רענן וצעיר, כאשר רובנו ככולנו, היינו רוצים לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון. ואכן בעזרת הזרקת החומצה לעור, זו אינה משאלת לב בלבד, אלא שברוב המקרים זו המציאות, כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בשינוי.
  • מינימום זמן החלמה
ניתוח מתיחת פנים או טיפולים שכמותו דורשים זמן החלמה, היות ומדובר בניתוח לכל עניין ודבר אשר מתבצע תחת הרדמה. לעומת זאת, הזרקת החומצה זהו הליך שאינו דורש זמן רב, תקופת החלמה או נטילת תרופות משככות כאבים היות והוא נחשב לקל יחסית. 
  • התוצאה: מראה טבעי
עם השנים תחום הרפואה רק הולך ומשתכלל ועם ההתפתחות מגיעים טיפולים חדשים אשר מטרתם לתת מענה עכשווי יותר. הזרקת חומר מילוי מספקת מענה למטופלים אשר אינם רוצים ניתוח או מראה המלאכותי אשר נוצר כתוצאה מניתוח. כאן התוצאות הינן הרבה יותר טבעיות באופן משמעותי.
לעומת החלופות, היתרונות של חומצה היאלורונית רבים ומדברים בעד עצמם וזאת הסיבה שטיפול זה הפך לכל כך פופולרי בחלוף השנים. עם זאת, טרם ביצועו מומלץ לפנות לקבלת חוות דעת וייעוץ מקצועי, על מנת לבדוק שאכן זהו הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

פגישתייעוץ

לתאום פגישה עם מומחה

קרא עוד...
ניתוחיאף

חולמת על אף טבעי ואסתטי
.עשי זאת עם מומחה!

קרא עוד...
טיפוליםאסתטיים

מילוי קמטים, עיצוב ועיבוי שפתיים
ללא ניתוח וללא כאב.

קרא עוד...
אפיק פרסום בניית אתרים